Hogyan segít megelőzni a korral összefüggő izomveszteség

0
49
Hogyan segít megelőzni a korral összefüggő izomveszteség

Szekvenciális öregedés születéskor kezdődik, valamint ne a forgalomban az idő, hogy nehéz. Mégis, ott is a szerves öregedés, valamint a bizonyítékok arra utalnak, hogy a csökkenés a sejtek is lelassult, valamint néha az is megfordult.

Ez különösen igazi, az izmok, hogy a megfelelő táplálkozás, valamint a testmozgás lehet regenerálni, hogy egy innovatív kor. Figyelemre méltó, hogy az izom öregedés lehet kezdeni egy viszonylag korai életkorban. Ha valójában nem hajtják végre, stratégiák, hogy hagyja abba a csökkenés az izomszövetek kapcsolatos korban lehet elkezdeni, amikor már a harmadik évtizedben az élet.

Kezelés nélkül, akkor elveszíti körülbelül kapcsolatban 3 kiló izom per év. Fontos felismerni, hogy a napi tevékenységek játszani egy alapvető funkció ez az eljárás. Mit eszik, mikor eszel, valamint, hogy oktassák azt jelenti, hogy a tevékenység a genetikai, amelyek meghatározzák a kamatláb, amely a test korosztály számára.

Miért izom tömeg annyira fontos

Miért izom tömeg annyira fontosGyakran, amikor az izom tömege öregszik, nem csak csökkent a mérete, intenzitás, még továbbá a fészer cardio képesség. Káros hatások kevésbé nyilvánvaló, hogy a veszteséget izom tömeg is eredményezhet egy alapvető csökkenése a metabolikus funkció.

Tulajdonképpen a szerves funkció az izmok jóval elmúlt rugalmasság. Az izomtömeg szintén felelős segít megőrizni az anyagcsere-rendszer sértetlen, valamint azt is, hogy megvédje az izom tömeg hirdeti a védelem anyagcsere csökkenése, valamint a hormon, valamint az elhízás, a cukorbetegség, valamint a szívbetegség.

Ez is javítja a kognitív funkciókat, valamint lassítja az öregedési folyamatot. Feltéve, hogy a jelentősége az ökológiai, valamint a metabolikus az izomtömeg, az izomtömeg romlás kapcsolódó öregedési be egy wellness válság jelentős.

Más szóval, amikor az izom veszteség, az egészségügyi minden bizonnyal nagy a visszaesés. A veszteség az izom képviseli általános csökkenése, a fizikai erő, egy olyan tendencia, hogy kezelni túlsúly, fokozott sérülékenység, hogy a feltétel, a gyorsulás, az öregedés.

A kérdés akkor merül fel, amikor a legnagyobb teljesítmény kezd romlani, körülbelül 50% – os, ezzel szemben a fiatalok, aztán hirtelen minden kis dolog volt könnyű, végül is nehéz. Megkezdése előtt, hogy felfedezzék, hogy ez kihívást jelent, hogy a legnagyobb nehézséget, hogy ki, auto, azonban hosszú távon az egyszerű dolgokat, mint a módosítás ruha, vagy fésülje át a haját, a végén, hogy a kihívásokat.”

A sarcopenia továbbá növeli a veszélye csökken, ami végzetes hatását. A veszteség egyik leggyakoribb oka a hip repedések között a vezető bevonásával fantasztikus fenyegető kérdéseket, valamint általában külön gondoskodni hosszabb ideig. A jó hír az, hogy alkalmazásával egy kis számított módosítások az életedben, akkor drasztikusan csökkenti, sőt fordított ez a dominó-effektus.

Inzulin-rezisztenciát elősegíti az izom veszteség

Inzulin-rezisztenciát elősegíti az izom veszteségElőször is, fontos, hogy megértsük, hogy fenntartsák az inzulin szintje érzékenység egészséges, kiegyensúlyozott fontos fenntartani az izomtömeg, egészségi, valamint megakadályozza, hogy sarcopenia. Amikor a korban, az inzulin nem több, megakadályozza, hogy a fogyasztás az izomtömeg között ételek, valamint az egész este alatt, mint általában akkor kerül sor, amikor fiatal vagy. Ugyanazt az érzést kerül sor, amikor az inzulin-rezisztens vagy cukorbeteg személy.

A mechanizmus felelős az úgynevezett mTOR (target of rapamycin), amely tartozik a kurzus, hogy az inzulin. Ezért van az, hogy az inzulin-érzékenység szükséges a megfelelő épület a fehérje az izmok tömege

Alapvetően izomtömeget elengedhetetlen, hogy az aktiválás a mechanizmus mTOR. Ez nem történhet meg, ha az inzulin receptorok tartózkodó, valamint az izom veszteség jön, hogy elkerülhetetlen. A készülék az mTOR lehet be a via táplálkozás, valamint a testmozgás.

A sarcopenia nem elkerülhetetlen sors

A sarcopenia nem elkerülhetetlen sorsAkkor is, ha az izom veszteség egy teljesen természetes hatás kapcsolatos öregedés nem egy elkerülhetetlen sorsa. Egy hatvan éves, egészséges, kiegyensúlyozott, valamint aktív lehet az izom tömege, egy harminc év körüli, míg egy ülő középkorú fogyasztanak, elsősorban a feldolgozott élelmiszerek is küzdenek az inzulin rezisztencia, vagy diabetes mellitus az izom minőségének egy hetven éves …

Ne feledje, a trükk az, hogy fogyasztanak, az egészséges élelmiszerek, valamint egész szemek, valamint aktív marad, mert mindkét pontot segít megállítani az inzulin rezisztencia. Ha a tovább energikus, tiszta maradjon, amíg csak lehetséges, hogy továbbra is túl sok időt pihen, valamint bizonyos, te ellenállás gyakorlatok.

Fontos hat-trick stratégiák, amely fokozza az izomtömeg fejlődését, hogy gyakorolja a nagy intenzitású, amíg nem evett, majd a tejsavó fehérje után a gyakorlat, hogy biztosítja az izom tömege a szükséges tápanyagokat, hogy helyreállítsa önmagát.

Akkor is, ha túl öreg ahhoz, hogy vállalják ezt a programot, mindig van remény. Kezdjük egy kis edzést az erősítő ülő helyzetben javasolt a videó vége, továbbra is onnan. Még akkor is, ha 70 vagy 80 éves, nem túl késő, hogy jelentős javulás.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here