Izomnövekedés: megtudja, milyen tényezők befolyásolják azt

48
558
Izomnövekedés megtudja, milyen tényezők befolyásolják azt

Mit jelent konkrétan, amikor megbeszéljük izomtömeg növekedés nem elegendő? Én fogja tárgyalni egy alapvető például: nevelés rendszeresen a tornateremben, majd próbálja tartani egy egészséges, kiegyensúlyozott, tápláló étrendet, de ennek ellenére ténylegesen nem valósul meg a tónusú, alakú, valamint a izmolt, hogy a vágy folyamatosan. Ez arra utal, hogy az izom növekedés nem maximális.

Van egy jó oka, hogy ez ne történjen azonban, pontosabban számos oka az lehet, hogy nem valaha a mélység is, akik nagyon szorosan kapcsolódik a képzés típusa fut, a makro, hogy fogyasztanak, különösen a fehérje.

A kezdetek izom növekedés

A kezdetek izom növekedésA növekedés muscolareLa izom növekedés, vagy izom-megnagyobbodás, a növekedés a tömeg, sűrűség, formája, funkcióit, a sejtek alkotják az izom tömeg szövet. Minden izomtömeg rost, amely egy nagy számú myofibrils, hogy egy köteg szálból áll sarcomeres, ami nem áll az alapvető eszköz az izom-összehúzódás, valamint alkotják a különböző fehérje. Ezek az egészséges fehérjék teszik ki, nagyjából 20% – a izom, míg a továbbra is 80% – át alkotja víz, foszfátok, valamint ásványi anyagokat.

Megnagyobbodás következtében, vezet, hogy növeljék a myofibrils, valamint a kötőszöveti sejtek, s jellemző, hogy külön-külön a két különböző fajta: hipertrófia sarcoplasmatica, valamint a hipertrófia myofibrillar.

Míg a hipertrófia sarcoplasmatica útján valósul meg, a növekedést a mennyiségű folyadékot sarcoplasmatici az izomtömeg sejt, amely az izmok sokkal inkább egy “felfújt”, a hipertrófia myofibrillar (ráadásul úgynevezett hasznos) eredmények a növekedés az izom miatt a lökést a kontraktilis fehérjék, így az izmok sokkal inkább egy “sűrű”.

Nyilvánvaló, támaszkodva a különböző típusú izomrostok, izom növekedés zajlik a különböző módszerek, ezért a hivatásos sportolók, például sprinters létre izom hang magasabb, mint, például, hogy kitartás profi sportolók.

Miért izom növekedés olyan fontos?

Miért izom növekedés olyan fontos?A szubjektív perspektíva, javítja teljesen a vizuális megjelenés, a test. Hölgyeim, hogy fel izom tűnik, sokkal több tónusú, karcsú, míg a férfi meg több, szilárd, valamint a sport.

Objektíven, ennek ellenére a növekedés az izmokat, javítja az értelmes jellemzői a testet. A nagyobb izomtömeg általában megfelel egy nagyobb nyomás, valamint anyagcsere-folyamat sokkal aktívabb, valamint befolyásolja az asszimiláció a makro, jelen van az az étel, amit fogyasztunk.

Szemszögéből wellness, különösen a megőrzési az izomtömeg rangidős segít megőrizni az állóképességet, valamint az is, hogy ennek következtében javítja az életminőséget, az idősebb személyek.

Vannak különböző tényezők, amelyek befolyásolják az izomtömeg növekedés: az a fajta képzés, a táplálkozási fogyasztás, illetve a hormonális állapot. Egy test, jóltáplált, hogy a vonatok nehéz is értékek a pihenőidőt minden bizonnyal fokozza az izmok. Fordítva, a rossz táplálkozás, sedentariness, valamint a feszültség a stop.

Az izmok reagálni az igények: kérd meg őket, hogy nevelni sokkal nehezebb terhek meg fognak erősödni. A képzés, valamint intenzív, valamint a pusztító nekik, hogy ami a kezelés optimális, hogy helyezze be a nap, valamint a bármilyen korban meglehetősen intenzív, különösen ellenállás.

Az izmok reagál a kalória: ha szűk a különböző, mindennapi kalória felhasználás, ha a kockázatot a minimálisra csökkenti az izom tömege, valamint lassítja az anyagcserét. Különböző kutatások kiemelik ezt a tényt: kalória korlátozás, mint egy példa során egy diéta, ami az újraelosztás, izom -, zsír-nem, egyáltalán nem az optimális, ha nem építeni egy nagy súlyzós edzés. Ez hasonlóképpen történt, hogy keresse meg még egy százalékos zsírtartalom tömege nagyobb, mint a kezdete egy étrend.

Ahhoz egy kicsit több, mint 6000 kalóriát kell építeni egy kiló izomtömeget, a legtöbb, ami arra szolgál, hogy a helyettesítő a fehérje, ami lehet magas, az egész gyakorlat, ezért csökkentése extrém kalória hozott a nap folyamán elkerüli a lökést az izom tömege.

Egy olyan időszakban, a kalória korlátozás, a test recoups hatalom a zsíros lerakódások, majd utána indítsa be az izom szövet, de a megfelelő fogyasztása makro, mint például a fehérje, szénhidrát, stb, jelentősen javítja a válasz az izomtömeg fejlesztési Ezért egyszerű a következtetés, hogy ha akar, a végén, hogy sokkal több erős valamint az izom, akkor esetleg szükség, hogy változtassa meg a kalória-bevitel naponta, hogy az előny.

Következtetések izmoltság

Következtetések izmoltságA leghatékonyabb képzés izmoltság az tud javasolni egy kiváló fitness oktató, fitness központ, de a legjobb eredmény érdekében elengedhetetlen, hogy egy szakember, dietetikus, hogy fedezze fel a megfelelő hálózati szolgáltatásra a követelményeknek.

A kalória-fogyasztás elég kell, hogy legyen, nem csak a minimális edzés, amit megfelelnek, ugyanakkor a fajta élet, hogy tartsák be. Meg kell vizsgálni továbbá, hogy a megfelelő pihenés, annak a ténynek köszönhető, hogy, mint azt magyarázni, ebben írja fel, az éjszakai alvás szükséges, fontos, hogy elérjék ezt a nagy fizikai formában, valamint a megfelelő izom növekedés (kell 7/9 óra nagy pihenés minden este).

Meg kellene továbbá figyelembe kell venni bármilyen típusú kiegészítők, valamint a technikákat, hogy megtudja, hogyan kerüld el a stresszt, valamint sok egyéb elemei az élet alapvető fontosságú, hogy fokozza nem csak az izom növekedés, de hasonlóképpen az általános egészségi állapotát.

48 COMMENTS

  1. I seriously love your blog.. Excellent colors & theme.
    Did you make this amazing site yourself? Please reply back as I’m looking
    to create my very own blog and would love to find out where you got this
    from or exactly what the theme is called.
    Thank you!

  2. You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually something which I think I would never understand. It seems too complicated and very broad for me. I’m looking forward for your next post, I’ll try to get the hang of it!

  3. Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed
    in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
    Thank you

  4. Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs
    I stumbleupon every day. It will always be interesting to read
    content from other authors and practice a little something from other sites.

  5. I don’t even know the way I finished up here, however I thought this post was good.I don’t recognise who you are but certainly you’re going to afamous blogger for those who aren’t already.Cheers!

  6. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as
    though you relied on the video to make your point. You clearly know
    what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving
    us something enlightening to read?

  7. great put up, very informative. I wonder why the other specialists of this sector
    do not notice this. You should proceed your writing.
    I’m sure, you’ve a great readers’ base already!

  8. I will immediately grasp your rss feed as I can not in finding your email subscription hyperlink or newsletter service.
    Do you’ve any? Please permit me understand so that I may
    just subscribe. Thanks.

  9. What’s up it’s me, I am also visiting this web site on a regular basis, this website
    is truly good and the people are genuinely sharing pleasant thoughts.

  10. I don’t even know the way I stopped up right here, however I believed thispublish was once good. I do not recognize who you mightbe however definitely you’re going to a famous blogger if you aren’t already.Cheers!

  11. I’m not sure why but this weblog is loading incredibly slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
    I’ll check back later on and see if the problem still exists.

  12. Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curiousif you get a lot of spam comments? If so how do you reduce it,any plugin or anything you can recommend? I get so much lately it’sdriving me crazy so any support is very much appreciated.

  13. I’ve been exploring for a bit for any high quality
    articles or weblog posts in this kind of space .
    Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this site.

    Reading this information So i am happy to exhibit that I’ve a very
    excellent uncanny feeling I discovered just what I needed.
    I so much for sure will make certain to do not forget this website and provides it a glance regularly.

  14. Hi! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.
    Is it hard to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty quick.
    I’m thinking about making my own but I’m not sure where to begin. Do you have
    any points or suggestions? Thanks

  15. Excellent site you have here but I was curious ifyou knew of any community forums that cover the same topicsdiscussed in this article? I’d really like to be a part of community where I can get suggestions fromother experienced people that share the same interest.If you have any suggestions, please let me know.Cheers!

  16. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this
    website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz respond as I’m looking to create my own blog and would like to find out where u got this from.
    thanks

  17. Hey! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due to no back up. Do you have any methods to prevent hackers?

  18. Thanks on your marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you will be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and will often comeback from now on. I want to encourage continue your great writing,have a nice evening!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here